Canada, Forest

2 september 2017 - London, Canada

Donderdag boodschappen gedaan in Brandon. De telefoon van Renée was kapot en een bedrijfje gevonden die dat tegen een redelijk bedrag kon repareren. Prijzen liggen hier hoger gan in NL. Bovendien komt er bovenop de winkelprijs nog zo'n 13% tax bij het afrekenen.

Verder zijn we bezig een loslopende geit met uierontsteking te behandelen.

Nog wat balen hooi, die in het veld in de zon liggen, geplakt. En dan is de dag snel voorbij.

Vrijdag een wat actievere dag gemaakt. Samen met Rense een vlonder hemaakt om een waterbak voor de koeien op te zetten, zodat ze ook in de winter, als de meren bevroren zijn, hun dorst kunnen lessen. Daarna een spatbord van de vrachtwagen gerepareerd.

's Avonds rond de schemer op het spotten van bevers uit geweest. En ja, hoor, ook die hebben we gezien. Daarna Canadese muziek op het terras gedraaid.

Vandaag naar het Manitoba Agiculture Museum in Austin. Gelukkig grotendeels in de open lucht, want het is mooi weer.

1. Richard:
    2 september 2017
    Ha Ton, had niemand zin om op de foto te gaan, iedereen kijkt lijkt wel een beetje verstoord. Met een paar uur vertrekken wij weer naar NL. Dit keer ga ik weer gewoon via de tolweg want ze hebben hier een inhaalslag gemaakt met flitspalen langs de route National; opbrengst tot nu toe 3x geflitst (plus minus € 300,00) grrr. Afijn, via de tolweg is het ook 3 uur korter ipv 12 9 uur.
  2. Ton:
    2 september 2017
    Dat is een dure vakantie, zeg. Goede rit naar huis
  3. Annemiek:
    3 september 2017
    Leuk, die bevers. Hebben we in Ned. ook! Maar Canadese muziek...... wat moet ik me daar bij voorstellen? Neem maar een cd'tje mee naar huis! Veel plezier in het Agiculture museum.