Niagara Falls and travelling back home

11 september 2017 - Niagara, Canada

Vandaag rustig opgestaan en het huis verlaten. Een vreemde dame, die Kelsey. Gisteravond kwam ze even binnen om hallo te zeggen en weg was ze weer. Pas heel laat kwam ze terug en verder niet meer gezien. Maar goed wij dus op weg naar de watervallen. Leuk rondgewandeld en we waren er vroeg, dus het was nog niet zo druk.  Tussen de middag in de Skylon toren gelunched met hoog uitzicht op de Falls. Het buffet was goed geregeld en er was voldoende keuze. Lekker naar buiten kunnen kijken en nog even verder geklommen naar het uitkijk niveau. Vervolgens via binnenwegen rustig naar Toronto Pearson Airport gereden. Onderweg nog paar keer uitgestapt, waarbij Renée nog een chestnut probeerde open te pellen. Leverde weinig anders op dan vieze handen😉. Later nog gewandeld langs de rivier de Niagara en een droge chestnut gevonden, die nu geëxporteerd wordt, geloof ik. Verder op de terugtocht nog een kleine wandeling gemaakt over de 'ridge' van een heuvelketen, het Beamer Memorial Park, bekend om het aantal roofvogels en vooral de trek van enige 10.000-den van havikken, adelaars etc. in het voorjaar, waarbij ze over de bergkam komen om zich in het achterland bij Lake Ontario voor het warmere seizoen te vestigen.

Daarna verder naar het vliegveld gegaan, de auto getankt en ingeleverd. Ruim op tijd hier, dus maar even snel de blog gevuld.

Jongens, we zijn onderweg en komen eraan👍😎.

1. FriBi:
    12 september 2017
    En? Wat vond je van de watervallen?
  2. Fons en Marga:
    12 september 2017
    Nou nou dan zit deze boeiende reis er weer helemaal op. Een aantal mooie ervaringen die je mee naar huis kan nemen. Behouden terugvlucht en kom op je gemak bij van je jetlag. Gr Fons en Marga
  3. Ton:
    12 september 2017
    Indrukwekkend en rustgevend. Alleen jammer dat er meer mensen rondliepen, dat leidt af.
  4. Annemiek:
    13 september 2017
    We hebben jullie al gespot..... op Schiphol!