De tocht naar Polen 25 mei

26 mei 2018 - Białowieża Forest, Polen

Na rustig te zijn opgestaan de hond uitgelaten en  vertrokken uit Ransdaal, op tijd in Deventer aangekomen. Op een terrasje de, inmiddels nog maar 3, deelnemers verzameld en op naar de trein gegaan. Vlak tevoren werd ik nog gebeld dat we toch moesten overstappen in Bentheim. Overgestapt en de reis met die andere trein vanuit Bentheim naar Berlijn verliep zonder noemenswaardigheden. Daarna de trein naar Arnemunden, alwaar we zouden overstappen naar de trein richting Stettin. Helaas deze aansluiting haalden we niet vanwege de vertraging van de trein uit Berlijn. Omdat de volgende trein pas na 22.00 uur uit Arnemunden naar Stettin zou vertrekken gezocht naar een taxi en zoveel mogelijk passagiers om de kosten te kunnen delen. Dat lukte en uiteindelijk, na een helse rit, werden we rond 22.00 uur bij het station afgezet. Snel naar het hotel gegaan en de spullen in de kamer gezet om vervolgens nog even langs het water een biertje te scoren in een feestelijke sfeer, want er was een soort studentenfestijn. Op tijd naar bed, want morgen weer vroeg op pad richting Warschau.