Vertrekdag vrijdag 9-9

9 september 2016 - Boerakker, Nederland

Nou, het moment van vertrekken komt eraan. Vanmiddag met de trein naar Arnhem.  Vanavond daar verzamelen en rond een uur of 21.00 uur op de trein vanuit Arnhem via Duisburg, Warschau, Biyalistok  (wat een naam), naar het onderkomen. Aankomst rond einde middag.

Het belangrijkste is ingepakt, nl. paspoort, portemonnee, tandenborstel en eten/drinken voor de reis, want er lijken weinig mogelijkheden om onderweg iets aan te schaffen. En natuurlijk de rest ook. Volgens Renée is mijn 'restbagage' wat aan de ruime kant, maar de trein draagt het en beter méé dan òm verlegen.

Van Annemiek nog een allerschattigst kopmuggennetje geleend voor als we door het moeras gaan wandelen. Laat het zikavirus maar komen!

1. Annemiek:
    9 september 2016
    Nu zit je dus al in de trein naar Biyalistok. Gaan we nog van "houden"! En het belangrijkste zelfs niet vergeten, het muggennetje
  2. Mieke:
    10 september 2016
    Met de trein! Voor alles is een eerste keer, zelfs op deze leeftijd. Zo zie je maar :D laad volgende keer ook maar wat foto's bij als je die hebt!
  3. Toon vanwinsen:
    11 september 2016
    Ik heb je reisverhaal gelezen, ik zal ze steeds blijven volgen. Ben erg nieuwsgierig hoe het jou bevallen zal. Veel plezier en groetjes van oma en opa.
  4. Hans:
    11 september 2016
    Leuk die voorpret. En veel meer pret, broertje!