Wandelen in het zuiden van de Hardangervidda, Noorwegen.

23 februari 2019 - Rauland, Noorwegen

Beste allemaal,

Ik ben een weekje naar Noorwegen, dus beschrijf maar weer eens mijn ervaringen.

Afgelopen vrijdag uit Boerakker vertrokken naar Noorwegen. Klein select groepje, met zijn 4-en nl., Rikus, Raphael (de vriend van zijn dochter Lette), Pierre (mijn bridgemaatje) en ik.

Net voor het donker aangekomen op onze eerste overnachting in Hirtshals, Denemarken. Rikus had voor soep en kaas met brood gezorgd en met een wijntje/whisky erbij werd de stemming optimaal.

De volgende morgen vroeg naar de ferry en overgestoken naar Larvik. Toen nog ca. 200 km/3u tuffen door een prachtig landschap, dat hier en daar bedekt was onder een witte deken. Vanmiddag aangekomen en meteen de spullen voor morgen en volgende week opgehaald bij de boer. Na ons gaat Rikus nog een trektocht over de Hardangervidda doen. De nodige instucties zijn gegeven en nu we zijn een beetje aan het inkakken. Nog even eten en Rikus en Raf de beginselen van bridgen uitleggen. Wie weet waar dat toe gaat leiden?

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Richard Toussaint:
    23 februari 2019
    Ha Ton, dat klinkt weer goed en ook nog aan de spaarzame drank met een boterham lijkt mij ook een goede combi. Ik ben hier druk bezig de laatste loodjes te leggen van mijn omschakeling naar de Mac en nog even en dan kan ik weer gewoon aan mijn eigen werk ;-). Is er nog verder nieuws uit Japan m.b.t. Mieke?
  2. Annemiek:
    23 februari 2019
    Nou, dat is grappig, daar hebben wij ook gereden tijdens onze vakantie in Noorwegen. Super mooi inderdaad. Alleen was het toen zomer, dus een ander soort ervaring. Op naar de wandeltochten!