Wandeling naar hytte vanuit Strandbekk

27 februari 2019 - Rauland, Noorwegen

Strandbekk is eigenlijk een parkeerplaats ongeveer een km verder dan het Høgfjellshotel. Van daaruit werd er door weer een totaal ander landschap terug gelopen naar de hytte (De hut waar we slapen). Onderweg op afstand nog een paar sneeuwhoenen gezien. Wonderbaarlijk hoe die zich weten te handhaven. Ongeveer halverwege moest ik afsplitsen en alleen weer terug naar de auto lopen om die op te halen. De anderen gingen door. De kaart van Rikus was kennelijk verjaard en kwam niet helemaal overeen met hoe de loipe liep, maar gelukkig had Rikus een orientatiepunt aangegeven, waar ik dankbaar gebruik van heb gemaakt. Onderweg zelfs nog een Noorse dame op langlaufers de weg gewezen. Omgekeerde wereld misschien?  Keurig op tijd bij de auto gelukkig. Altijd spannend niet te verdwalen in zo’n witte omgeving.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Annemiek:
    27 februari 2019
    Ja, dat lijkt mij ook. Kan me wel een voorstelling maken, maar mis toch het (foto) beeld erbij! Jullie zitten behoorlijk noordelijk zo te zien. Het weer is nog steeds goed?
  2. Richard Toussaint:
    27 februari 2019
    Ha die Ton, jij liever dan ik. Ik houd het toch maar liever bij denk- en studiosport en in het laatste geval met het bordje op schoot.
  3. Ton:
    27 februari 2019
    Ja, het weer was vandaag goed.morgen gaan de andere drie met de tent erop iit. Ik breng ze weg en ga het hiis kuizen en ze vrijdag ophalen.
    Het weer wordt kouder (overdag -8) dus dat wordt afzien voor ze. Een hele ervaring lijkt me. Ik ben blij dat ik niet meega in dat 3-hoeks tentje😄.