Canada

22 augustus 2017 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

Vandaag, dinsdagmiddag, naar Amsterdam gereden. Annemiek en Ruud hebben ons netjes op Schiphol afgeleverd. Ruim op tijd gelukkig. Bij het afgeven van de bagage ging het mis. Het ETA-formulier van Renée correspondeerde niet met het paspoortnummer. Een letter 'o' bleek het cijfer '0' te moeten zijn. Dus maar weer een nieuwe aangevraagd. Dat duurt natuurlijk langer dan gehoopt en zo waren we weer een half uurtje verder. Toen lukte het de grondstewardes niet de niuewe Eta-code in te voeren en moest er eerst met Canada gebeld worden. Uiteindelijk bijna anderhalf uur oponthoud gehad. Vervolgens in redelijk tempo naar de bagagecheck eb paspoortcontrole. Dat liep goed door. En een kwartier voor de boarding bij de gate aangekomen. Nu vragen jullie je natuurlijk waarom ik nog tijd heb om dit verhaal te schrijven (Frits waarschijnlijk niet ovetigens). Nou het vluegtuig is vertraagd.

Als dit de opstap is voor de hele vakantie, heb ik tijd genoeg voor meer onzinnige teksten in de blog te zetten. Dus als jullie weinig te lezen hebben, belven we veel. Tot later!

Nou, gisterenavond laat aangekomen. Dat was bij jullie rond 1.30 uur. Daarna door een lange en trage douaneprocedure gegaan en uieindelijk een kleine 3 uur later in het hotel aangemeld. Snel naar bed,

Vandaag eerst naar het Airbnb adres de spullen droppen en dan de stad in. Ook even ons vertrek met de trein voorbereiden. We hebben er zin in..