Fietsen rond Mazurische meren

2 juni 2017 - Wólka Karwowska, Polen

Ook vandaag weer keurig op tijd vertrokken vanuit de boerderij. Na een kwartiertje even een verkeerde afslag genomen en wer snel hersteld. Grappig was wel dat we het rondje andersom reden dan gewend, maar dat mocht de pret niet drukken. Veel wind met motregen in het begin, maar alras bleef gelukkig alleen nog maar de wind over. Op zich een mooie tocht met voor ons nog maar weinig bijzonderheden. Wel was leuk om te merken dat we steeds meer van de omgeving gaan herkennen, zoals het afmeerpunt voor de kano's, bruggetje etc. Vanaf het laatste dorpje geen doorsteekje genomen, want die stond niet in de navigatie van Renée. Al met al werd er redelijk doorgefietst. Het straffe tempo werd niet door iedereen gewaardeerd dus zo nu en dan werd er zonder morren op elkaar gewacht. Vermoeiende maar gezellige dag.

1. Annemiek:
    2 juni 2017
    Tjonge, de kano tocht heeft wel heel veel saamhorigheid opgeleverd..... ik had nog geen kans gezien de inhoud van 31 mei tot me te laten doordringen! Waaghalzen ziijn jullie! En.... vroeger naar bed om de spieren rust te geven, is erg noodzakelijk! Dan de fietstocht, klinkt mij zeer bekend in de oren! Ook de rustmomenten, leuk om te spotten....... alleen mis ik een beetje wat er te spotten viel. Ach, een lekker fietstochtje is nooit weg!